Tule mukaan toimintaan

Täytä alla oleva lomake tiedoillasi ja olemme sinuun yhteydessä.

Sähköinen jäsenhakemus käsitellään yhdistyksen hallituksen kokouksessa. Hakemuslomaketta ei säilytetä palvelimella, tulostettu hakemus säilytetään yhdistyksen toimistolla lukitussa kaapissa vuoden ajan, jäsenrekisterinhoitajan jäsentietojen tarkistusta varten. Tämän jälkeen hakemus tuhotaan.

Hyväksytyn jäsenen tiedot tallennetaan Sotilaskotijärjestön jäsenrekisteritietokantaan. Tietoja ylläpitävät yhdistyksen sekä paikallisosaston nimetty jäsenrekisterinhoitaja. Tietoja käytetään sotilaskotiyhdistyksen jäsenasioiden hoitamisessa ja tiedottamisessa mm. Sotilaskoti-lehden osoitetiedostossa. Henkilötietoja voidaan luovuttaa Puolustusvoimille kulkulupaa tai muuta yhdistyksen toimintaan liittyvää tarvetta varten. Jäseneksi liittyessäni suostun, että tietojani voidaan luovuttaa edellä mainittuihin tarkoituksiin. Jäsenen velvollisuus on huolehtia muuttuneiden tietojen ilmoittamisesta omaan sotilaskotiyhdistykseen jäsenrekisterihoitajalle. Jäsenellä on omien tietojen tarkastus- ja korjausmahdollisuus yhdistyksen jäsenrekisterinhoitajan kautta. Jäsenen pyynnöstä tiedot poistetaan jäsenrekisteristä.

Katajanokankatu 4 D 27

Puhelin