Pansion Sotilaskoti

Sotilaskoti on varuskunta-alueen varusmiehiä varten suunniteltu vapaa-ajanviettopaikka.

Sotilaskotityön tavoitteena on tyytyväinen varusmies. Sotilaskodissa voit levätä päivän palveluksen jälkeen ja tankata lisävoimia. Kuuntelemme varusmiesten toiveita ja toivomme palautetta palvelun ja valikoiman kehittämiseksi.

Pansion sotilaskoti on yksi Rannikkosotilaskotiyhdistyksen kolmesta sotilaskodista. Sotilaskoti (Sode) tekee työtään varusmiesten hyväksi järjestämällä ohjelmallisia kotiutusiltoja, myöntämällä stipendejä ja hankkimalla kuntoiluvälineitä. Sotilaskodin palvelut on suunniteltu vastaamaan mahdollisimman hyvin varusmiehen tarpeita. Palvelusaikana tarvittavat elämää helpottavat varusteet, avainketjut, särmärit, pakkipussit, kynät ja lehtiöt löytyvät sotilaskodista. Vitriineissä varusmiehiä odottavat monipuolinen valikoima pizzoja, patonkeja, kuntoilijoille löytyvät kevyet vaihtoehdot. Sotilaskodissa voi katsoa televisiota, pelata biljardia ja play-station pelejä, lukea lehtiä tai vaikkapa järjestää karaoke illan.

Sotilaskodissa työskentelevät yhdessä sekä palkatut työntekijät että vapaaehtoiset jäsenet. Sotilaskodissa vapaaehtoisena toimivat Turun paikallisosaston sisaret, mutta yhdistyksen jäsenet voivat toimia yli paikallisosastorajojen.

Palvelut

Kahvila

Monipuoliset salaatit ja leivät sekä herkulliset itse leivotut munkit kuuluvat tietenkin sotilaskodin valikoimaan.
Erilaiset varusmiesten tarvitsemat varusteet sekä tuliaiset kotiin löytyvät sotilaskodista.

Sotilaskodin aukioloajat

Avoinna:
ma – to 9.00 – 20.00
pe 9.00 – 14.00
su 15.00 – 18.00

Poikkeavista aukioloajoista ilmoitetaan sotilaskodin ulko-ovilla ja sotilaskodin Facebook-sivuilla.

pansio@rannikkosotilaskotiyhdistys.fi

Pizzoja ja grilliannoksia

Sotilaskodin keittiössä valmistuvat sekä grilliannokset ja pizzat.

Sotilaskodin toimintaa johtava henkilö

Sotilaskodin toimintaa johtaa sotilaskodinhoitaja Hanna Lenkkeri.

Pansion sotilaskoti

Riilahdentie 2 20240 TURKU